Ezonusss Şuan daha küçüğüz 11 haftalık hala korkularım var acaba bebeği hissedince geçer mi 🥺🥺 birilerine anlatınca abartıyorsun diyorsun kimseye söyleyemiyorum 🥲🥲🥲
Ezonusss anneyimmm42 doğum korkularım çok var🤦🏼♀️ Panik atağım da var çünkü. Bakabilecekmiyim düşünceler falan 🥺
edis22 esradgn123 her hafta kontrole gitmek bebek icin iyi olmayabilir. Hatta her ay gitmek bile cok. Cogu ulkelerde her ay bile ultrasona almiyorlar. Her hafta biraz cok geldi gibi🙄🤔
anneyimmm42 Ezonusss içini ferah tut inşallah canım Allah’ın izniyle Rabbim miniklere bakma gücünü de verir elbet 🤲💐🌼