Kişiden kişiye değişir bence, bir arkadaşım 37. haftaya kadar çalıştı hiç zorlanmadı. Ben 28. haftada izne ayrıldım, devamını asla getiremezdim diyorum. Maskeyle ders anlatmak, merdiven inip çıkmak zor. Nefes nefese kalıyordum. Bir de kalabalıksa okulunuz, çocuklar çarpabilir top gelebilir Allah korusun. Ben okuldan covid kaptım çok dikkat etmeme rağmen ve çok ağır atlattım. Her türlü risk. Siz nasıl rahat edeceksiniz öyle yapın. 🌸