Hicran-01 Bugün muayenede doktorum 1 hafta geriden geliyorsun dedi.olcumlerın haftada göre eksik dedi.(8+5 haftalıkmısım.) Çok üzüldüm.. aşırı bulantıdan, kusmaktan beslenemıyorum. Ne yapacağım . Yardımcı olur musunuz?????
BerilDerin Hicran-01 beslenmekle değil genetikle alakalı ilk zamanlar bulantıdan kimse beslenemiyor zaten . Korkulacak bişey yok ilerde haftasını yakalar
esradgn123 Hicran-01 8+6 dayım Pek bir şey yiyemiyorum bulantım kusmam çok Bebek dört gün ileride yemek yiyemiyorum diye üzmeyin kendinizi Elimizde olmuyor pek
Hicran-01 esradgn123 başka sebebi ne olabilir? Şuan bulunduğum yerde gıdebilecegım hastane,yada doktor da yok..
esradgn123 Hicran-01 Ben bebek neden ileride diye sordum Doktor bir hafta ileride ya da geride olması normal dedi