Kızlar son 10 gündür sürekli burun tıkanıklığı yaşıyorum geçmişten alerjik bir hastalığım yok. Doktorum da sprey önermedi, çok rahatsızsan brearhe right bant kullan onlar ilaçsız ama en nihayetinde onlar da fayda etmeyecektir dedi. Henüz 24. Haftaya girdim. Ne yapacağım böyle 😓 geceleri nefessizlikten uyuyamıyorum. Yaşayıp çözüm bulanınız var mı ?