Papatyamm1 Arkadaşlar merhaba ben 10 haftalık hamileyim en son 9 martta gittim doktora tam 1 ay sonra gel dedi. Ama çok uzun değil mi 1 ay bebeğim ne alemde diye merak ediyorum. Allah korusun bir problem olsa nasıl anlayacağız yani kanama veya ağrı mı oluyor??
iremss Papatyamm1 yani 30lu haftalara kadar aylık gitmeniz lazm bu normal bi durum yani panik olmayın ❤️
Mrvsmt2502 Papatyamm1 30-32. Haftaya kadar riskiniz yoksa doktor genelde 1 ayda çağırıyor bu normal süreç. Randevunuzda risk görülürse daha erken gel der zaten. 30 dan sonra 2 haftada, 36 dan sonra haftada 1, 40 dan sonra 3 güne bir çağırıyor benim doktorum
aylinpalaa Papatyamm1 ikili test istemedi mi sizden doktorunuz? Ben 3 haftada bir gidiyorum doktora genelde yani ne zaman çağırırsa o zaman
ebru2871 Papatyamm1 24. haftaya kadar ayda 1 çağırdı hatta bazen 2 aya yakın çağırmadığı oldu doktorumun şimdi artık 3 hafta ara ile çağırıyor
Papatyamm1 ebru2871 yaa ama insan bir değişik hissediyor arada görmeyince hareketi falan da hissedilmiyor ya henüz ne bileyim insan merak ediyor nasıl durumu diye.
ebru2871 Papatyamm1 ben hareketlerini hissettiğim halde özlüyorum görmek istiyorum ama onların sağlığı herşeyden önemli bi sıkıntın olduğunda zaten sen anlarsın hissedersin
Canpolat Papatyamm1 28 haftaya kadar ayda bir sonra 2 hafta da 1 son zamanlar doktorun kendi çağırıyor zaten sıkı takibe tabi normal panik yapmayın bebek rahat rahat büyüdün içeride 🙂