Ssmom
Herkes bir değil canim kendini bu durumda başkalarnla kıyaslaman doğru değil . Ben normal kontrole gittim suyum azaldı diye yatış yapalım sunı sancı ile başlatalım dediler eve gitsem olur mu dedim, ben burda kalmanı öneriirm dedi. Öyle dediği an zaten konu kapandı benim için ertisi günü doğum yaptım :)
İlk damar yolundan verdiler sunı sancı hiç ağrım yoktu ama acılmam 2 cmden 4 cm oldu, sonra altan fitil verdiler o etki etti ve 4 saat içinde doğum yaptım.
Bence doktoru dinlemelisin