busraydinn Merhaba herkese, benim aklımı karıştıran bir durum var. günde 3 defa progestan kullanıyorum leke ya da kanama yok cok sükür ama regl gibi bel ve karın ağrısı oluyor son 2 gündür. normal mi?
Habus busraydinn düşük riskiniz mi vardı? Progestanı neden verdi ki doktor? İlk haftalarda o ağrılar bende de oluyordu ve normal demişti doktorum ama sizin özel bir durumunuz varsa doktora danışmanız daha doğru olur🙏
busraydinn Habus rahimde şekil bozuklugu var o yüzden önlem amaclı ilk günden beri kullanıyorum . Bana da kanama oldugu zaman gel demişti bu agrılar da cıkınca telaşlandım
Habus busraydinn anladım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 kanama olmadığı sürece başlarda o ağrılar normal demişti bana doktorum. Çok şiddetli değilse ve kanamanız yoksa stres yapmayın. 🙏