rharba merhaba bende 11.haftamda yaptırdım, 10-12 gün sonra sonuçlar geldi çok şükür herşeyi güzel çıktı , darısı sizin başınıza güzel mutlu haberlerinizi alalım 🙏🏻🥰
Hem cinsiyetide erkenden öğrenmiş olduk, indirim zamanları ufak ufak aldım ihtiyaçları
Suanda 22+3 deyiz, 2li 3lü tarama yaptırmadık. Geçen hafta detaylı ultrasona girdik sadece