minik4550 Bu ilacı sabah aksam içen varmi acaba biraz kasılma ve acı hissediyorum karnımda sabah akşam içsem daha iyi gelirmi günde bir içiyorum cunki bilen varsa yardımcı olabilirmi doktoruma ulaşamadım
ipekveatlas ben içiyorum sabah aksam. önceden sadece 1di ağrılarım coğalınca doktor 2 dedi bi sıkıntım olmadı hala 2ye devam 35 haftalığım
ipekveatlas minik4550 ben de 20. haftalardan beri günde 2 kere kullanıyorum bi zararı olmaz neden olsun. bi arkadaşım en başından beri günde 2 kullanıyo canım geçmiş olsun