DuyguAlkan
Aklıma geldikçe sinir oluyorum bu kadar saygısız ve iş ahlakı olmayan bir hastahane daha görmedim. Paranızla rezil olmak isterseniz gidin. Ben bütün kontrollerimi Esenyurt reyap hastanesinde yaptırdım ama doktorum başka hastahaneye gidince dedim bende başka bir hastahane bakayım. Avcılar Hospital de Zerrin hanıma gittim. Doktor bilmiş bilmiş konuştu dedim işi sonuçta sonra gereksiz siyasi konulara girdi neyse dedim çıktım. (Kapalı görünce siyasi görüşümü aklınca tahmin edip benimle münakaşaya girmeye çalıştı zaar🤦🏻♀️😂)her neyse . Çalıştığım İÇİN 32. Haftada muayene olmadık 34. Hafta muayenem Avcılar’da sgk dan para alabilmem için bildirim yapılmamış 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bende gittim avcılar Hospital e meğer doktoru çıkartmışlar . Bende ona muayene olduğum İÇİN girişinizi yapamayız dediler . Böyle bir saçmalık olabilir mi saçma sapan sistemleri yüzünden 2500 tl zararım oldu. Hakkımı helal etmiyorum. Ve baş hekim ile görüştürmediler. Hatalarını telafi etmek için hiç birşey yapmadılar. Şimdi tabi ki o hastahane ye gitmiyorum.