Nesli3504 benım olmuştu başta örnmsemedim. Kontrole gittğimde doktorumla paylaştım. Kahve rengi de olsa biz hiç bir kanamayı normal karşılamıyoruz ve istemeyiz demişti. Progestan fitil kullanmaya başlamştm. Bi süre sonra kırmızı kanamam oldu iğne vuruldum. Bu süreçte sürekli yatıyordum. 3-3.5. Aydan snra düzeldi tamamen. Bu süreçte 3 kere hafif kanama yaşadım. Ama zaten doktora gittğinde doktor ultrasonla baktığında sana ciddi bir durum olup olmadığını söylüyor canım. İçini ferah tut, iyi düşün iyi olsun