Tlyglc bende 14. Haftamdayım ve aynen böyleyim. Rahim büyüdüğü için organlarını sıkıştırıyor dedi doktorum son 10 gündür filanda böyle bebeğin olduğu yer kabardı sertleşti yukarıyla birleşip yuvarlaklaşmaya başladı hafif belli oluyo dışarıdan. Görünce mutlu oluyo insanda bu kadar erken çıkınca son dönemlerde iyice şişmeyiz inşallah çıkmayanlar üzülmesin bence ne kadar geç cikarsa o kadar iyi daha bu haftada ayakkabımı zor bağlıyorum😂