Eslemim34 Sonnn 99 biz de ikili sayılara düştük beşik ve dolabı tek var alışverişe kaçıncı hafta da başlamalıyım neler almalıyım tahmini doğum 5 Temmuz gösteriyor yaz havası 😍
Senemturan Eslemim34 benmde ayni 5 temmuz diyor doktor ama diger 2 kzm 40 i tamamlamamisti bakalm bu ne zaman gelecek. Bizim alisvers tamam dogumu bekliyorm😊😀
Eslemim34 Senemturan Doktorlar ve bu uygulamalar 40 haftaya kadar mı hesap yapıyor sizin kaçıncı hafta da doğmuştu
Melisagncm Eslemim34 bizimde tahmini son 32 inşallah ben bütün alışverişi 32. Hafta da bitirmiştim yavaş yavaş herşeyi alın parça parça alınca maddi anlamda o kadar zorlamıyor 🥰
Eslemim34 Melisagncm Bana kalsa şimdi alırdım da eşim iki tane bişi alış biticekl sanıyor o yüzden daha erken diyo inşallah bayramdan sonra alırım
Edahoso Eslemim34 ayyy aynıyız 😍😍😍 biz de sadece beşik ve dolap yaptırdık henüz kıyafetlere geçmedik, yaz ayı olsa da yenidoğan uzun kollu falan almamız lazım dimi?
Eslemim34 Edahoso Aynn Badi tarzi da almak lazım küçük oldukları için daha hassas olurlar üşürler inşallah yakın zaman da almaya başlarım muhtemelen bayramdan sonra herşeyi alcam😬
Melisagncm Eslemim34 ya gerçekten çoğunluğu öyle 36. Haftamdayim inan ki ben ne almışım ne yapmışım bilmiyor yani ben herşeyi kendim aldım annemle beraber birtek beşik puset gibi şeyleri eşimle aldık onlar için herşey gereksiz 🤦🏻♀️
Senemturan Eslemim34 uygulama 40 hafta gosteriyor ama 41 42 bulanda var cevremde duydugum. Benm ilk kzm 37 ikinci kzm 39+2de dogmustu bu kizcede bakalm nasip ne zaman gelir