Bir kaç kez daha yazmıştım. En son 13 şubatta adet gördüm. Bu ayda 16 da olmam lazımdı olmadım. Test yaptım ve pozitifti. Perşembe de kan verdim betam 211 çıktı. Cuma tekrar gidicez kontrole. Dün çok az küçük böyle bel kuruş büyüklüğünde ya var ya yok denecek boyutta kahverengi bir lekem olmus. Acaba yerleşme kanaması olabilir mi bu ? Dün çok yorulmuşum. Biraz fazla yürümüştüm dışarı çıktığımda. Acaba yorgunluktan mı yoksa yerleşme olduğu için mi böyle lekelenme oldu anlamadım. Herhangi bir sancım falanda yok bu arada. Sadece zaman zaman sol kasığımda hafif sancılar olup geçiyor.