Bugün itibariyle 39+0 a girdik , düzenli sancıların gelmesini 5 dk ya inmesini bekliyoruz , sizde sancılarınızın düzene girmesi ilk sancılarınızdan ne kadar süre sonra gerçekleşti , nasıl ne şekilde belirtiler oldu , paylaşabilirseniz sevinirim , hemde 39. Haftaya giren anne adaylari var mıdır onlar nasıllar iyilermi, belirtileri varmii 😌😌