Kızlar bir şey soracağım bilgisi olan varsa cevap yazabilir mı? Biz bugün 23+1 olduk idari izne ayrılmak için doktorumla konuştum haftanı bitir öyle yazabilirim raporu dedi. Ama çalıştığım kurumdaki sicil memuru ise 24. haftaya girmen yeter demişti. Siz nasıl yaptınız 24 ü bitirip mı ayrıldınız?