Kızlar tüp bebek ile ikinci denememde pozitifi gördüm daha doktor kontrolüne gitmedim cuma günü randevum. Hesabıma göre 5+6 oluyoruz bi kaç gündür kahverengi lekelenmem var hemşiremi aradım bugün estrofemi günde 6 kere kullanmamı söyledi ayrıyeten lutinus fitil kullanıyorum günde üç defa. Acile gitsem hem progesterona hemde tekrar betaya baktıracam. İğne yaptırabilir miyim