Duygumiran Kizlar 28 haftalik gebeyim dr nstye gir dedi erken doguma karsilik bi de bebekleriniz kac gr
Yigitinannesiyim Duygumiran Benimde erken doğum riskim vardı ama doktorum 32den önce girilen nst çok doğru sonuç vermiyor dedi ve 32 den beri giriyorum ben
Merikooo Duygumiran canım ben de şuan 28 haftalık hamileyim gözle görülür kanamam oldu durdu hemen Dr gittim alttan muayene nst falan hepsine bakıldı bir sorun yok ddi bebeğin boyu 35 kilosu 1500
Duygumiran Sadece ev isi yaptigimda rahmimde agri oldugunu soyledim bide benim buyuk oglum 31 haftalik dogmustu bundada kordon eksikligi var erken dogum riski var dedigi icin yapiyo da bi bilgi verin istedim
1603m Duygumiran aynı durum ayakta çok kaldigimda yere egilip kalktikça sanki orda top var çok sızlıyor ben hemşireme söylemiştim agırlaştın artık ondan demişti bakalim bu gittigimde bendende istenilicekmi 😑
Duygumiran Merikooo masallah sevindim bisey olmadigina rabbim saglicakla aldırmayı nasip etsin inşallah
dml33 @“Duygumiran”#p21364265bnde 28+1 oldk yarin gidicm kontrole nst falan demedi bundan sonraki kontrole belki anca
Duygumiran dml33 anladim canm benim de is yaptigimda kasiklarimda agri oldugu icin gonderdi erken doguma karsilik insallah hic birimizde bisey cikmaz
Melike2306 Duygumiran merhaba benim bebeğinde de kordon eksikliği var fetal DNA önerildi mi size ve gelişiminde bir problem oldu mu bebeğinizin,umarım sağlıcakla alırız kucağımıza
Duygumiran Melike2306 onerildi ben istemedim suan 29 haftaligiz hic biseyi de yok sukur onde bile gidiyor
Duygumiran Hilalkhrmn417 ewet canm riskli gebelik oldugum icin ustelik kasilmalar ve sancilar bsladigi icin ben 28 de girmeye basladim ve hala da dewam ediyorum