Dmlsnmzz Arkadaslar merhaba 00:00 ıtıbarıyle 16. Haftama gırmıs bulunmaktayım daha oncede göbegım oldugu ıcın sıskınlıgımın gobekmı bebekmı oldugunu anlayamıyorum 😂🙊sızde durumlar nasıl anlatsanıza 🧐nasıl beslenıp neler yapıyosunuz ?
mrvsevimli Dmlsnmzz tamamen ayniyiz😄 16 +1 olduk biz de, bi kaç gündür göbeğim büyüdü sanki ama bebek mi gaz mi kilo mu bilemiyorum normaldede gobegim var benimde. Bide hareketlerini hissettiniz mi siz
deletedmom01 Dmlsnmzz cok şükür hersey yolunda bende kilo'dan ziyade gaz sorunu cok var 😊😊 12. Haftada cinsiyeti kiz gibi demisti doktor ama kesin degildi 2haftasonra tekrar gidicem bakalim ne diyecek 😊 sizin cinsiyetler belli mi 😊
Dmlsnmzz mrvsevimli nerdeeee keske hissedebilseydim ama tik yok bebegimde😬doktorum ilk gebelikte biraz gec hissedebilirsin dedi beklemedeyim bakalim nasil olacak sende durumlar nasil peki ☺
mrvsevimli Dmlsnmzz benim ikinci gebeliğin, ilkinde bu zamanlarda hissetmistm sanki.bide benim çok bulantı kusma oldu yeni yeni rahatliyorum🙈 Rabbim saglikla kucagimiza almamızı nasip etsinn😄
MuratZeynepDiner kızlar hareketlerni ne zaman hissedecez 15 haftalık arkadaşım kalp atması seyirme gibi hissediyorum dedi bende tık yok aklıma takılıyor😔
Dmlsnmzz Umarim en kisa zamanda hissederiz heralde o zaman hamile olduguma inanabilecem cok zor bir hamilelik gecirmedim cunku arada elimi karnima birakiyorum hadi diorum hareket berekettir ama yok husran yine 😂
Dmlsnmzz Benim guzel yawrucum gostermiyo bacaklar havada surekli 15 ocak diger randevum umarim ogrenebilirim yoksa meraktan catlayacam kiz olabilir denildi ama kesin bisey soylenmedi 👍👍👍
Mrvanne Tam 16.haftaya girdik zayıf olduğum için Karnım çıkmaya başladı doktorumuz uzun uğraşlar sonunda %90 kız dedi umarım hepimizin sağlıklı bebekleri olur ☺☺
Minikin_annesi Merhaba 12 hafta da kız dedi doktorumuz ama 15+4 uz bakalim cumartesi tekrar gidip öğreneceğiz 😊