Sengul82 ben humulin n kullanıyorum geceleri levemir gibi uzun etkili bir ilaç,30 ünite vuruyorum gece yatmadan ama yinede açlıklarım 120-130 aralığında sabah kahvaltısında novorapid yemek isnlini vuruyorum yediğim ekmeğe göre. elimden geleni yapıyorum tatlı hamurişi yemiyorum toklukları 140 geçirmemeye çalışıyorum ama açlıklarda belli olmuyor🥲