Nihan6 17 haftalık gebeyim, kısa bi süredir göğüs uçlarımda şeffaf kabuk görüyordum. Bugün sağ göğsümden şeffaf sıvı geliyor, internette normal yazıyor ama çare bulamadım. Sizin de böyle bir durumunuz var mı, ne yapmalıyım?
Nihan6 buketguzel ama afedersiniz atletim ıslanıyor yani, siz ped mi kullandınız yoksa kendi duruyor mu bir süre sonra?
ipekveatlas Nihan6 18. haftamdan beri ara ara gelir bazen atletime geçiyo bazen sütyene bisey koymuyorum simdilik mecbur gecince değiştiriyorum,doğum yaptıktan sonra göğüs pedi koyucam
buketguzel Nihan6 benimki o kadar fazla gelmedi aşırı kaşınıyordu kaşıyıp bastırdım bi baktım sütüm geldi dokununca geliyor o yüzden katılıp bastırmıyorum
buketguzel Nihan6 rica ederim süt kanalları açıldığı için çok kaşınıyormuş bastırmadan kaşımaya özen göster 🙃