Sedaceylan Hamileliğin başlarında benzer post açmıştım. Pek yanıt alamadım.. şimdi doğur aya az kaldı 31 haftalık oldk 🤭🤭🤭 😂 kız noolluurrr bu kepez devlet Hastanesi’nde doğum yapan var mı söylesin, nasıl iyi mi sizce ?
Nurdan07 Sedaceylan günaydın canım öncelikle güzel rahat ve sağlıklı doğum diliyorum kepez devlet hastanesi hakkında çokta iyi şeyler duymadım ama doktor da kaynaklı olabilir hiç gitmedim sadece duydum içine neresi siniyorsa orda yaptır 🥰
mydeno13 Sedaceylan ay ben oraya gittim acile bi kez rahatsızdır acildeyiz doktor dan Allah razı olsun bana serum vermişti kendime geldim kadın doğuma da git bebeğe baksınlar dedim yukarı gittim hemşirenin dedi laf doktor da işi gücü yok bize gönderiyor dedi nie geldin diyor resmen doktor baktı sonra benden ne istiyorsun diyor rapor mu diyor gebe bi insan ne ister
mydeno13 Sedaceylan özele gitme gücünüz varsa vitale iyi 😌 ben oraya gidiyorum doktorum dan memnunun hemde çok
Sedaceylan Nurdan07 günaydııınnn. Yaaa gerçekten mii.. tayinle geldik buraya hastane seçimini yapamadım bir türlü:/
mydeno13 Sedaceylan eğitim araştırmaya gittim acile oradakiler daha iyi eğitim araştırma da kadın doğum acil giriş var oradan suyu gelenler gelmişti doğum için aldılar idi ama doğum yapanlar memnun mu bilmiyorum 🤷♂️ hastanede doktor iyi de var kötü de malesef
annelinkoo1 Bende orda muayeneye gidiyorum canım geçen yıl görümcem de doğum yaptı ebelerle de tanıştım doktorlarına da geldim hep memnunum yani kötü bi şey de duymadım muayeneye gelicek olursan zeynep yada Fatma hanıma gelmeni öneririm bende burda doğum yapıcam
mydeno13 Sedaceylan normal sezeryam aynı fiyat bir gece kalma parası bebek topuk kanı alması sizin ilk muayene ücretsiz bebeğin de ilk muayenesi ücretsiz
Aysencim Sedaceylan canım medstarda doğum yapabilirsin ben orada yapacağım. Devlette insan gibi davranmıyorlar. Polise indirimde var
Hamiyet07 Ben muaneye oraya gidiyordm ama cok dolu randvu almam imkansz ben ilkni devlet yaptim biraz fazla skintim cektigim icin smdi 7aylik hamileyim ozel dusunyrm tabi her hastane bir degil ama cok zor oluyor
Sedaceylan Hamiyet07 benimde ilki gaziantep kadın doğumda idi.. mahvettiler resmen oyuncak gibi kesip biçtiler karşımda 6-7 stajyerle …… Bir daha aynı şeyi yaşamaya cesaretim yok.
Hamiyet07 Sedaceylan aynen benide mahvettiler 42tane dikis attilar normal dikemediler bayiltip oyle diktiler oyusden cok jorkuyrm aynisi olcak diye
Sedaceylan Hamiyet07 keşke beni bayultsalardı canım. Karşımda oynadılar resmen benimle. İğnenin etkisi geçti hart hurt içimden geçen iğne iğliği hissediyordum. Allah bırakmasın…….. Olmaz olsun öylesi ebe falan pislikler