Canimbebegimm41 Günaydın hanımlar bu gece 36 hafta oluyorum sabah uyandığımda ellerimde ve yüzümde şişlik oluyor gün içerisinde geçiyor sizde durum nedir
Mikmikbuk Canimbebegimm41 ayaklarım benim de şişti spor ayakkabıları hep genişlettim bağcıkları. Bide elim uyuşuyor iki yumruk açıp sıkıyorum kendine geliyor
BerilDerin Canimbebegimm41 sabah sönüp akşam şişenlerdenim ben 😅 bol su içiyorum limonlu su da içiyorum faydası var bence
Canimbebegimm41 Mikmikbuk benim sadece sabahları yuzumde ve ellerde oluyor çok su içiyorum içmesem ne olcak Allah bilir 😅