Svcncmrnz Kızlar 19.haftaligim kan geldi dün ama.sukur ki bebeğim iyi bu haftalarda kan gelmesi normal mi çünkü amniyosentez de oldum cuma günü dün de çok hareketliyim ondan mı oldu neden oldu bilemedim ama çok korktum 😔
Bereeeeen3 Svcncmrnz doktora gittin mi doktorun ne dedi? Aynısı 22. Haftada basıma geldi ama neden oldugunu bilinemedi
Tubuik Svcncmrnz benim de o haftalar da oldu felaket şekilde hemde acile gittim kalp atışlarını dinledim çok şükür iyiydi progestana başladım sabah akşam doktor vermişti birkaç kez lekelenmeler devam etti ama kutu bitince daha da olmadı 32.haftamdayım çok şükür korkmayın stres yapmayın ve asla kendınızı yormayın her fırsatta dinlenin bol bol
Bereeeeen3 Svcncmrnz benim ilk iki ay cok kanamam oldu ve şimdi üc gün sürdü İnşallah olmaz canım harketlerini hissediyomusun?
Svcncmrnz Bereeeeen3 canm anlamadim dediğini iki üç gün çok mu kan geldi? Şuan kaç haftalıksin ve neden olmuş ki kanaman ne dediler . Benm bebeğimin hareketlerini hissediyorum
Bereeeeen3 Svcncmrnz hayır canım bu haftalarda yani 22. Haftada az geldi ama ilk iki ay çoktu Doktorum sorun yok ama nerden geldigini bilemiyoruz dedi
Kubranur95 Svcncmrnz bende yaşadım dün doktora gittim bi sıkıntı yok şükür temizlik yapmıştım yorulmuştum baya ondan oldu diye düşündüm doktorum da yorulma dedi
Svcncmrnz Kubranur95 evet eğil kalk bnde çok yaptık sanırım ondan oldu insan çok korkuyo bsy oldu sandım hastaneye gidene kadar baya stres yaptım
Kubranur95 Svcncmrnz aynen ben bide hastanede çalışıyorum çalışırken de o kadar zor geliyor ki her şey
Kubranur95 Svcncmrnz yok şükür canım baktı da vajina çevresinde de kanama görmüyorum dedi ilaç vermedi o yüzden yine olursa gel dedi sende var mı bişey
Tubuik Svcncmrnz evet benim de öyle oldu ve ona yordum iki gün çok yorulmuştum zaten doktor da dedi sadece tuvalete gidip geri yatacaksın dedi tabi öyle olmuyor maalesef ama agır işlerden kaçının sürekli hareket halinde olmayın mümkün olduğunca Rabbim yaşatmasın bir daha çok geçmiş olsun
Svcncmrnz Kubranur95 Allah yardımcımız olsun canım şuan şükür ki bsy yok ama dinleniyorum bn hareketli olunca kasılıyom