Ayse_dnmz Merhabalar 🙋🏻♀️ serklajli olarak çok şükür bu haftaya geldik sorunsuz ama dün çok ağrım oldu kasık ağrısı bel ağrısı gitti geri geldi ama çok şükür şu an yok hiç agrim ama ishal olmuşum çok afedersiniz bu illaki doğum belirtisi mi biraz korktum
RaYaRY Ayse_dnmz bendede bağırsak şişkinliği var her dakka wc deyim bel ağrım oldu dün ilk defa çok korktum yakınım 7 aylik doğum yaptı bebegi zorladigimi düşünüyorum
Hatice_551 Ayse_dnmz Aynı haftalarda bende de aynı şey olmuştu baya belim karnım ağırıyor ve düzenli bir şekilde giriyor ağrı. Üstüne çok afedersiniz ıkınma hissi de geliyordu ama tabiki büyük tuvalet için. Gecenin 3’ünde ağrının girmesiyle uyanıp tuvalete gittiğimde yaşadım ve resmen doğumu prova ettim gibi bişey oldu.🤦🏻♀️ Sonrasında ağrı vs geçti birkaç hafta sonra tekrar yaşadım aynı şeyi daha az ağrılıydı tabi ama şuan 36+5 haftalığım hiçbir sıkıntı yok. (Böyle anlatıyorum kusura bakmayın iğrenç ama 😅 içiniz rahat etsin diye söylüyorum)
Ayse_dnmz Hatice_551 ay çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum 🤗🧡 dünkü ağrım aslında rahatsız etmiyordu ama ağrı olduğunu biliyordum ama şimdi hiç yok çok şükür biraz daha rahatladim