Kızlar ovitrelle çatlatma iğnesi oldum Cumartesi saat 18.00 de 12.saat değerlendirme oldu ama 36.saati değerlendiremedik. Aslında doktorum saat vermedi gün verdi, ama saati burda ve internette görünce uymak istedim olmadı ? Sizce saat bu kadar önemli mi hiç bu konuyu doktoruna danışan oldu mu?