Hanimlar merhaba, 2. Gebeliğim 26+4 suan. Vakit var ama araştırma yapmak istedim.
İlk gebeligim zorunlu sezeryan oldu sutum. İnmedi hemen ve cok uzun süre emzirme yapamadım 5_6 aylikta kesildi. Hep mama vermek zorunda kaldık…
Suan aynı hatayı yaşamak istemiyorum. En iyi pompa elektrikli olan diyorlar.
Kullananlar kullanmayı düşünenler yorum yapabilir mi rica etsem.
Marka model fiyat vs nereden aldınız bilgi alsam. Butceme göre bende alacagim cnku.