32+1 im ay bak az önce bel ağrısından belim kopucaktı kalktım egzersiz yaptım youtubedan ilk önüme çıkan iki üç hareketi o kadar işe yaradı ki lavaboya da çıktım gazın varsa gazın da çıkar ayıptır söylemesi çok iyi geldi bana sende yap. Karnına da nemlendirici yağ veya krem sür hindistan cevizi yağı kakao yağı vazelin bebe yağı vs gibi şeyler sürebilirsin artık bu haftalardan sonra bebiş büyüyo karnın geriliyor ondan böyle. Geçmiş olsun şimdiden