Lütfen 17 haftalık hamileyim. Neredeyse 3 haftadır kanama yaşıyorum doktorum progestan verdi kullanıyorum. Fakat bazen hiç gelmiyor bazen kahvemsi tonda geliyor bazende kıpkırmızı geliyor anlamıyorum. Doktorum baktı rahimde açıklık yok. Bebek iyi ama beni çok etkiliyor neden yani anlamıyorum napmam gerek. Neden böyle oluyo diye artık sorgulamaktan yoruldum. Birşey olucak diye korkuyorum. :(