35.haftadayım bende uyuyamadım haftalardır olduğu gibi. Dönerken karnım ağırlıktan acıyor bel ağrım zaten hiç geçmedi, dönsem de rahat edemiyorum kafayı yicem artık 😔 doktor bebiş anneyi hazırlar işte böyle uykusuzluğa doğduktan sonraki düzene dedi 😔 gün doğuyor sıfır dinlenme ile başlıyorum bu neymiş 😓