Dolara Daha 19 haftalıgm geceleri hiç bir sıkıntım ağrım olmadığı halde uyuyamıyorum bunun sebebini bilenler benim gibi sıkıntı yaşayanlar varmı Uyumak için ne yapıyorsunuz ???
anneoluyorum27 Dolara Sadec e hamılelıgımın ilk 3 ayı uyuyabildim sıkıntı problem coktu ama yine şükür uyurdum 33+2 uyku yok doya doya uyumayı yüz üstü yatmayı özledim
Dolara Valla kafayı yemek üzereyim dönüyorm dönüyorm yok hani bi ağrı sıkıntı da yok ben anlayamadım bunu ya Gündüz uyuyabiliyor musunuz peki????
sunaolmez Dolara kocam evde değil nöbette bende bekliyorum uykumen gelmesini azcik uyudum karabasan geldi korkuyorum şimdi uyumaktan 😭😭
Sevoz Dolara gündüz de akşama kadar uyuyorum canım ama gece uykusu gibi olmuyor tabi ve daha da ağırlaşıyorum başım ağrıyor hep
PrensesAnnesi- Dolara gündüz bi nebze uyuyabiliyorum ama onda da aşırı zor dalıyorum , geceleri asla yok uyuyamıyorum eşimi de dön dön çok rahatsız ediyorum.
anneoluyorum27 Dolara gündüz uykum olsa da uyumuyorum gece uyuyayım diye mesela akşam saat 1 de uyuduysam 3 de kalkıyorum geri uyuyamıyorum