Dilaraaaa_4747 Kızlar benim egzama gibi yaralarım oluyor kantoron yağı sürdüm kırmızı olan Gebelikte zararlımıı ???
Elifkc Dilaraaaa_4747 hayır hiç bı zararı yok karnına da sur hatta çatlak olmasın. Doktorum öneriyor ben kullanıyorum
PrensesAnnesi- Kantaron yağının çoook fayda ettiğini duydum her yerinize de sürebilirsiniz sanıyorum. Bende almayı düşünüyorum.
Duygu37 Bende bebek yağı ve kantron yağı kullanıyorum ama cildimde kalıntı ve küçük kırmızı kabarcık lekeler olmaya başladı sebebini anlayamadım bi türlü kaşıntı için elma sirkesi kullansam bir zararı olur mu bilen var mı acaba
mucizevar Duygu37 bebek yağını bence bırak canım bende kullandım bir süre karnım kabardı küçük küçük sonra kaşınmays basladı doktorum bebek yagının cildin hava almasını engelledigini ve bundan olabilicegınu söyledi bıraktım ve rahatladım