Slm kızlar 27 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. Biraz kiloluyum. 82 kilom şuan 2 xl alt rahat oluyor. Üstte de 2xl biraz sıkıyor tam düğmeler kapanmıyor. Sizce doğumda lohusa pijamaları vs 3 xl alsam daha mı rahat ederim. Sanki 2 xl sığmam rahat edemem gibi geliyor. Tesettür miyim dar da dursun istemiyorum.