Arkadaşlar selamlar, gecen hafta annem ve iki kardeşimi kahvaltıya çağırdım. Kapıda tokalastik ve sonra kahvaltıya geçtik neyse 10.30 dan kahvaltı yapıldı 12.30 gibi kardeşlerim ise gidecekleri için çıkalım dediler. O sira annemin kolunu gördüm kızarmış kasıyor anne ne oldu koluna dedim
Kiz kardesim atladı biz uyuz olduk dedi başımdan kaynar sular döküldü. Ee dedim geçiyor gibi ya yaşları genç cahiller annem hasta bir kadın çok düşünmeden bana gelmişler. Neyse evden gittiler bir sey diyemedim ama morelim cok bozuldu. Hemen evi oturdukları koltuk örtüleri mi yastık kılıfları üstümdeki herseyi evdeki tüm halıları 2 3 gün boyunca 60 90 derecelerde yıkadım. Kendim esim ve oğluma dus aldırdım beyaz sirke çamaşır suyuyla heryeri temiedim. Çok yoruldum bel ağrısından duramadım.. Ve suan üstünden 1 hafta geçti ama bir yerim kaşınma uyuz oldum diye ağlayacak moddayim.. Önlem almak için yada bulaşmışmidir ne yapayim akıl verin. Aklıma geldikçe üzülüyorum…😥😥😥