Kızlar bugün internette yazı okudum. Göbekte çizgi göbek deliğinin aşağısına doğru koyulaşıyorsa kız, yukarıya doğru koyulaşıyorsa erkek yazıyordu. Şuan 5-6 haftalık falan hamileyim henüz doktora da gitmedim ama göbek deliğinden aşağı doğru koyulaşmış çizgi. Böyle erken belli eder mi kendini?