mimikralicesi offf insanın sinirleri bozuluyor Ya cidden sinirlerim bozuluyor arkadaş hepsi tıp okumadı mı niye bu kadar fark ya niye Ya sizin doktor sizi erken doğuma karşı riske atıyor, ya benimki risk almamak için erken doğumu göze alıyor anlamadım ya başka doktora da gideceğim bu gidişle. Bugün gittim kontrole rahim ağzı uzunluğu falan normal çıktı açıklık yok ama sancı devam ediyor dedim kontrolde diyorum ki nedeni ne olabilir bilemeyiz diyor, ne yapacağız diyorum bekleyeceğiz diyor Ya diyorum ki sancıları tamamen bitirmek için bir şeyler daha vermeyecek misiniz diyor ki yeteri kadar ilaç alıyorsun zaten diyor. Proluton iğne de yapılmıştı hastanede haftada bir yapsak mı onu da diyorum o sentetik önerilmiyor diyor delircem ya delircem her önlem alınsın istiyorum kadın bana rahat geliyor Ya evde bekle doğabilir de bekleyebilir de diyor Ya