Belma
36+6 haftalık hamileyim kazan hamdi eriş devlet hastanesine gidiyordum ilk doğumu yaptırmak istemedi doktorum bende yenimahalle devlet hastanesine gitmeye başladım doğumu da orada yapmayi düşünüyordum ama orasida ilk dogumu kabul etmiyoruz dedi benden baska giden ilk doğuma kabul edilen var mı oraya gitmeye devam edicem