Kubradvc
Size tavsiyem bu tarz uygulamaları telefonunuzdan silmeniz hem bu hem de Regl sürecini takip ettiğiniz, akışına bırakın
Yani burası da insanı strese sokuyor…
Bende gebe kalmadan önce sürekli yazardım
Sorardım..
Sonra kendimi soyutladım…Psikolojik açıdan rahatlamak gerek odak noktanızı başka yönlere cekin. Biliyorum Zor ama isteyince başarıyor insan💕 inşallah güzel haberleri tez vakitte alırsınız