Kızlar Ödem olmadım diye sevinirken bu aralar geceleri el parmaklarım ağrımaya başladığını hissediyorum hatta sabah uyandığımda ellerim kaskatı kesiliyor. Yummakta zorlanıyorum sonra normalleşiyor neyseki.. acaba ödem dedikleri şey bu mu ? Olmaması için ne yapabilirim ?