Mavisinannesi2 Annemi gördükçe sezeryan doğum yapasım gelmiyor çünkü kış aylarında yada hava soğuduğu zaman 20 yıl geçmesine rağmen hala acı vurur geçer normal daha ii bence en azından peşine hamile kalırsam bi tehlikem olmaz ama sezeryan öyle değil peşine hamile kaldığında tehlike arz edebiliyor.