anneyimmm42 _Minikbaby26_ ara ara mide yanması oluyor . Onun dışında hamd olsun güzel gidiyor bugün 17+5 🤲💐😊👶
Peperonni _Minikbaby26_ Nezle oldum fena geçiyor 🙇🏼♀️ Sol tarafa yatmaktan artık solum ağrıyor 😂 geçen gün karnımda sağ tarafta göbek kısmında ağrı vardı heralde genişledi orası ondan dolayı. Arada karnım top gibi oluyor. Ayakta durunca bebek mesaneye doğru ilerliyor şimdilik durum böyle
SimayeceninAnnesi Kalça kemıklerımmmmm sağa dönüyom batıyor agrıyor sola dönuyorum batıyor cok kötüyüm vala ayrıca kasıklarımdada bı sancı var uyuyamıyorum
Emine2222 drmeri ben hala ögrenemedim 14-16 haftalards gittim göstermedi kendini doktor kalca yapisi iri erkek olabilir dedi ama bakalim haftaya 19 olacagiz ozamn ins gösterir 😭😔😔
hukukcuanne_06 Peperonni ay ben yazdım sandım o kadar olur. İki gündür hapşırmaktan karnım ağrıyo. Bi de sağ göğsümün altındaki kemik öyle battı ki geçen canım çok yandı:/
drmeri yaaa ben 13 +4teyim. gördüğünü ama emin olmadan soylemeyeceginj söyledi doktor. bir sonraki randevu 1 ay sonra bebek 17 hafta oluyor. kesin öğreniriz inşallah ama bir ay nasil gececeekkj🤣
Peperonni hukukcuanne_06 Geçmiş olsun canım artı kabızlık çekiyorum ya 😑😑😑 perişan oldum valla hani gebeliğin balayı dönemi olacaktı böyle balayı mı olur 😂😂😂😂
hukukcuanne_06 merveyildrm benim henüz verdiğim kilolar geri gelmedi çok şükür 77 ile kaldım 74 üm şimdi