Flz 36 haftalıgım bitsin artık bu sıcaklar diyorum 🙄 sürekli terlemekten, günde 3-5 defa duşa girmekten, evdeyken de dışardayken de sırılsıklam olmaktan, sıcak basmasından ve gece rahat yatamamaktan çok sıkıldım 🤦🏻♀️ Sezeryan olcam yani amelyathanede buz gibi hayal ediyorum kendimi hep 😂😂 bazen de buzdolabını acıp önünde dikiliyorum biraz 😳 Siz de kış gelsin kar yagsın üşüyelim buz gibi ohh montlarımızı giyelim istiyo musunuz 🙆🙆
Esrasaglik Flz Ya hemde nasıl istiyoruuuum. Hiç bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum bu yaz beni mahvetti bidaha hamile kalırsam kışa getireceğim son ayları😂 33+2 deyiz zaman geçmiiiiiyoooorrrr.
Feyza12 Ayy evet buz gibi olan ayaklarımı özledim soguktan kızaran burnumu özledim 😪 soguktan yanaklarımın gerilmesini özledim botla gezmeyi özledim 😭 çimlere çiğ buz düşmüş görüntüsünü özledim 😓
Sumeyyye Kış gelsin noolur😭😭😭😭 göğüslerimin altı ateş gibi yanıyo evdeki herşey yelpaze niteliğinde🤦🏼♀️😂😂
gonulcelen Flz ben diyorum hatta hamile kalmak isteyenlere dua ediyorm inş kışa denek gelir diye usandım sıcaklardan hele ki Adana da klimasız duramıyorum geceleri hala klimada yatıyoruz sabaha kdr bütün heryerin iyice tutuluyor Of eylül de yeni başladı ama hemen geçse de bitse 😫😫😫😫
Gulistan4747 Yazi seviyodum bu sene nefret ettim resmen yazdan 1 bucuk haftamiz kaldi bizimde daha erken bile dogabilirim artik allah bilir bakalim cani ne zaman isterse gelir benim prensesim
Sulemrahkuzey Ay soğuktan kat kat giyinmeyi özledim kışı çok seviyorum tabi kar yağdığı sürece 😂 şubatta doğumum olacak hastanede odamda bebeğim kucağımda dışarıda lapa lapa kar yağarken hayal ediyorum bende 😂😂
Cybell Flz bende senle aynıyım cnm hem hafta hem de bunalma olarak yaza bayılan ben bu yazi hiç sevmedim sıcaklar nefes alınmıyor agirlastik zaten yürüme zorluğum var gerçekten çok zormus hiç bilmezdim böyle olacagini ilk gebelik Bu arada
Pitircigim Hemde nasılll... bunaldım sıcaklar yüzünden asabileştim, sinirlirim. Hiç bişeye tahammülüm kalmadı 😔 son 6 gün bakalım ne zaman gelecek bebeğim...
deletedmom213 Flz ben kış hamilesi olacagım :) yani şuanda hamileyimde sıkıntılı koca göbek hallerim kışa denk geliyo :) Ve bir an evel kış gelsin istiyorum. Ağustos ayı hiç bitmicek sandım :)
Flz Son ayları kışa denk gelenler 🤗🤗 size öyle özeniyorum ki valla arkadasımın da öyle şubatta doğumu ne şanslısın diyorum o da bana diyor ki ben şimdiden böyle yazdan etkileniyorum sana Allah yardım etsin 😂 neyseki az kaldı
Flz Ben ki yazın bile üşürdüm akşamları🙄 ayagımda hep çorap olurdu..hiç doğru düzgün terlemezdim..ah ahh nerde o eski günler 😳😳 Günde 4 defa duşa girilir mi ya mutfakta yemeği zor yapıyorum valla kış gelse de havalar sogusa üşüsem donsam hatta
essyagiz Flz Hayatımda hiç bu kadar terlememiştim😔 yazın hamilelik ayrı zormuş, ama sonucunu düşününce içim bir hoş oluyor🐣😍 Artık eylül ayıyla birlikte soğuklar gelir inşallah🙏🏻
snmatas Eskişehirli olup izmirde yaşayan bi insan olarak bu sıcağa alışamadım ve dört gözle kışın gelmesini bekliyorummmmm😂😂
Ayse53 Bende çok bunaldım 😨 dışarı çıkmak istemiyorum tıkılıp kaldık evlere. Kış gelsin gelsinde yavrumuda kucağıma alıyım hayırlısıyla. Çünkü kış bebeği 👶🏻🤰
Flz Evde otururken yatarken bile sırılsıklamım çok sıkıldım artık günde 4 defa duşa gir bilmem kaç defa çamaşır değiştir😢