Hahaaaas son bir hafta biraz perişan geçiyor açıkçası. Öncesinde zorlamıyordu ama bu aralar ne yesem bulantı yapıyor, çoğu zaman aç geziyorum. Aç kalmak da bünyemi güçsüz düşürüyor. Çok çabuk yorulup, uyuyakalıyorum. Bir de el ve ayak üşümem var. Siz de durumlar nasıl?