Kizilkafaa bi tanıdığın sarkaçı vardı. Önce ezan okuyup dua etti. Sonra da benim adımı söyleyerek sırasıyla bebeği oğlan mı, bebeği kız mı diye sordu. Sarkaçın dönme yönüne göre evet ya da hayır anlamına geliyormuş. Oğlan da ters yöne döndü, hayır demekmiş. Kız da saat yönüne döndü, evet demekmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum