Asiyeomur Ayse2525 37+2 yiz halen daha beklemedeyiz sancı başlayınca geliyor diye seviniyorum ama nazlı bebek gelesi yok daha 😃😃
Sabihanur 39.haftanın sonunda geldi oğlum.normal baya normal doğum🤗Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin
Ayse2525 Amin kizlar bende 32 haftaligim iyice heyecan basiyo ilk cocugum ve normal istiyrm nasip olursa o yuzden merak ettim
YeldaKarakolcuKk Bende merak ediyorum bunu tabi kişiden kişiye değişir ama 32+3 deyim sanki erken gelicekmiş hissi 😬