2prensin_tekprensesiyim Canım öyle ni çekti ki hamişler bidonu aldım önüme oturdum turşu yiyorum ☺️ bunu yapan varmı ??
Elifgoktug1 2prensin_tekprensesiyim aman dikkat et ben ilk gebelikte yedim yedim de preeklampsi oldu (yüksek tansiyon) 2. Gebelikte de tekrarladı üstelik dikkat etmeme ragmen😑
yigitinannesiiiii Mutluluk13 az önce şalgam içtim çok canım çekti ama şuan midemin halini ne siz sorun ne ben söyleyim😂😂😂
2prensin_tekprensesiyim Elifgoktug1 Allah korusun canm normal de ilk zamanlar da çok yerdim cnsiyet belli olmadan smdi bugün de bu saatte canm çok çekti anlamadm oğluşum olacak aslnda ama ☺️
yigitinannesiiiii Mutluluk13 ya aklımda yoktu tam tv yi kapatıp yatmaya gidicektim reklamda gördüm😂😂 evde vardı Allahtan ama hem tuzlu hem acılı mahfetti beni😃
Anne1010 Canım keşke başlığı değiştirsen. Belki canı çeken olabilir. Sonuçta gebe anne çoğunlukta yiyebilen olur yiyemeyen olur. Sana da afiyet olsun.
yigitinannesiiiii 2prensin_tekprensesiyim ya ulaşılamayacak bişey değil aslında tabi kimsenin canı istemesin ama canı isteyende sabaha kadar beklese bişey olmaz heralde demi marketlerde var mevsimsel bişeyde değil😇😊😊
Ferda_33 2prensin_tekprensesiyim valla kahvaltıda bile yiyorum arkadaşin biri şalgam demiş birazdan gidip alacam aklımda kaldı 😋
Yasemincee Ben çok yiyorum ya eşime dedim istersem alma sakın diye o kadar abartı yiyorum ki bulamayınce ekmeğe pul biber doldurup yiyorum 😩
2prensin_tekprensesiyim yigitinannesiiiii Yani ama genede çekmesin kimsemin canı benim yüzümden istemem yanii