Yenidoğan alışverişini mümkün olduğunda indirimdekilerden yapmaya çalışıyorum kullanılmayacak birşey de almak istemedim.
2 patikli tulum
1 patiksiz tulum
1 kısa kollu yarım tulum
2 patikli alt
2 yenidoğan zıbın
12 tane 1-3 ay zıbın
1 patikli takım
1 tane de tişört ve alt takım patiksiz
Yeterli mi ya da fazlalık var mı ?