NobleMom yigitinannesiiiii ben ilk çocuğuma doğum yaptıktan sonra adetlerimin düzeni bozuldu 🤷🏻♀️ 2-3 ayda bir oluyorum. Anlayacağın ne zaman yumurtlama günüm ne zaman adet olacağım hiç bilmiyorum. Doktora gittim tüm hormonlarım normal hiç bir sorun görünmüyor 🤷🏻♀️ Bu ay korunmayı bıraktık ikinci için. Muallaktayım ve foruma sardım gene 🙈
yigitinannesiiiii NobleMom hmm adet günü geçmeden kaset test yapınca negatif olma ihtimali yüksek canım kanda pozitifse kaset testi çok düşünme ☺️ Zaten değerine görede gebelik yeni gibi rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşAllah
NobleMom yigitinannesiiiii ay yok canım keşke hamiş olsam 🙈 daha yeni istemeye başladık ikinciyi. Forumlarda gezerken bişey dikkatimi çektide ondan bu başlığı açtım. Hcg 1.50 olup testte silik ikinci çizgi çıkanlar olmuşta. Çok garibime gitti var mı acaba diye kıyaslamak istedim
yigitinannesiiiii NobleMom he orasını bende anlamıyorum canım okuyorum bende sen 50 yazınca senin değerin sandım 1.50. Nere 50 nere 😂😂
NobleMom yigitinannesiiiii işte o iki zıt durumu bi kendimce kıyaslamak istedim 😅 sen nasıl öğrendin peki testlemi
yigitinannesiiiii NobleMom benim adetim gecikmişti bi kaç aydırda deniyorduk hiç umudum yoktu arkadaşın gazıyla test yaptım direk çift çizgi çıktı akşamına acilden kan verdim değer olmuş 890 😂
NobleMom yigitinannesiiiii günlük değil haftalık gecikme sanki değere bak 😅 ben kızımı 54 le öğrenmiştim 🙂 Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana da ikinciyi inşallah ❤️🤲🏻
yigitinannesiiiii NobleMom ya adetim 34 günde bir olduğu için galiba normalde 3 gün geçmişti 😊😊Amin inşAllah canım Allah razı olsun 😘sende en kısa zamanda tekrar hamiş olursub inşAllah 🥰