Burcusenkoc Izell67 37+0 çarşamba günü sezeryan günüm belli olacak inşallah 😊 artık hersey çok yorucu 😀
Nazlierdemir Izell67 bnde aynı gündeyim 37+2 belimden kasıklarıma ağrı giriyor aşağıma doğru çok baskı var şuan bakalım
ElfErk Izell67 36+6 dayim 🙋♀️ çatı muaynesi oldum suan normal gözüküyor ama inşallah öyle olur.. sizin belli mi 🌸
Uysll Izell67 şuan 36+3 üm haftaya 37+3 sezeryan oluyorum 😊 zorunlu sezeryan oluyorum suyum az o zamana ancak yetecek ya da yetmeyecek Allah bilir bebeğim de makat geliş hanfendi böyle gelmek istiyor işte 😊
KaranAlpgeliyor MelekMervertlek evet doktordan geldim şimdi herşeyi ayarladık sadece gün saymak kaldı 🥰
Izell67 Bizimki henuz belli degil cuma gunu ilk cati muayenesi olacagiz pazar gunu dogum gunum insallah o zamana gelir diye dua ediyorum 🙏