Kızlar aranızda bu kan uyusmazligini yaşayan var mı? Ben şimdi uygulamadan okudum ve ben 0+ eşim A+ Rh. Rh uyumsuzluğundan farklı olarak birde ABO Uyuşmazlığı diye bir şey varmış bana doktorum bu konuda hiç bişey sormadı. İcime şüphe düştü. 35+1 deyim.